3روش پنهان کردن هویت در اینترنت 3روش پنهان کردن هویت در اینترنت 




3روش پنهان کردن هویت در اینترنت

  • نویسنده:vahid.2828
  • تاریخ:چهار شنبه 14 تير 1391
  • عنوان موضوع: <-CategoryName->
  • نظرات:

 

آیا به این فكر كرده اید هویت شما در اینترنت چگونه است؟ یا این كه اطلاعات شخصی تان كه در سایت های مختلف ثبت شده دقیق بوده یا تنها اطلاعاتی درهم و بدون اساس است؟ اهمیت این سوال ها به این دلیل است كه اگر اطلاعات تان به صورت كامل در اختیار افراد سودجو قرار گیرد، ممكن است عواقب بسیار سختی برایتان به همراه داشته باشد.

به همین دلیل و به منظور جلوگیری از این اتفاقات لازم است شما هویت حقیقی تان را در فضای اینترنت پنهان كنید.

در همین خصوص در اینجا به روش های پنهان كردن اطلاعات دقیق تان می پردازیم.

1. پاك كردن اطلاعات شخصی در سایت ها:

هیچ راهی برای پاك كردن اطلاعات عمومی موجود در اینترنت وجود ندارد. برای نمونه محتویات دفتر تلفن های عمومی كه شامل اطلاعات مربوط به كاربران است، همگی در اینترنت موجود است. بااین حال اگر از عضویت در سایت هایی چون facebook، Twitter، MySpace و Linkedln خسته شده اید، می توانید با كمك Suicide Mashin Web2/0 وارد هر یك از این سایت ها شده و تمام اطلاعات شخصی تان را به طور كامل پاك كنید.

2. بستن راه های ردیابی اطلاعات:

همه ما با قابلیت هایی به نام بلاك كردن آشنا هستیم. كمپانی Abine دارای نرم افزاری است كه تمام افرادی را كه شما در اینترنت ردیابی می كنند، شناسایی كرده و هنگامی كه این افراد می خواهند اطلاعات موجود در رایانه تان را بدزدند، راه آنها را مسدود می كند. البته این راه حل نمی تواند برای اطلاعاتی كه در حال حاضر در فضای اینترنت وجود دارد، امنیتی ایجاد كند، فقط جلوی انتشار بقیه اطلاعات خصوصی تان را می گیرد.

3. استفاده از سرویس پاكسازی اطلاعات:

اگر هدف اصلی شما پاكسازی تمام اطلاعاتی است كه درباره شما بوده و در اینترنت قرار می گیرد، كمپانی Abine دارای سرویس دیگری به نام DeleteMe است. برای استفاده از این سرویس ابتدا لازم است شما در این سایت عضو شده تا كمپانی به طور خودكار تمام اطلاعات شخصی شما را كه سایت های جمع آوری اطلاعات از طریق اینترنت

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: روش پنهان کردن هویت در اینترنت

داغ کن - کلوب دات کام بازديد از اين مطلب : مرتبه با کليک بر روي + ار ارسال کننده اين مطلب تشکر نمائيد




اخرین مطالب

ollow" />